24/11/2006

MI MUJER VUELA


VALE XA, O SEI ,DEBERIA TER MAS CACHÉ ..ou maisvalor ..ou algo mais,os que estades alá,o esperades,non se sabe por que?,os de acolá por que si,por k este rapas iba para mais hayy¡¡¡ ...:que magoa o raparigo que tiña creses¡¡¡¡ quedouse nesoo... esse rapas non te me come nada diso hayyyyy k majoaaaaaa,que penaaaa,non lle come nada, en unha desesperansadora situazion.._________ ten razon elaaaa¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
por o natural boy marcha . a ken? non lle atrangantou na niñes unhas navidades tolas por un poeta cossio e unha nai dos muros chinescos? si...eso é raro,moi raro,pero é...carallo un lisca..marcha e xa o dijo eu tanto e desembro como o mayo,coma o febreiro ,xa tenndremos saudades deso.....
unha flor(monsieur comte,je voudrais votre fille,oui,pour marrier,)u si non unha ouvella ,si non o k me quedaaaaaaaaaaaaaa
decide a verdade,sendo mais bello co meu o meu irmao,k coño vou coller ,nadaaaaaa,ok you dont know what love is...

1 comentário:

LUIS SOUTO disse...

didina sabes k a pesar de la belgica sigo enamorado de ti,tu acostumbrada,yo tumbado...