12/10/2006

CHEARS MENORCA ¡¡¡¡¡¡!!!!!


Si,por fin rematou todo,a cor cambia,os dias acortan e a ropa xa non seca tan cedo,recupero a miña estirpe peninsular maña chegando a madrid e escribo en galego por que si,fai tempo que non o fago e teño ganas de practicalo estou farto de intentalo en inglés,en frances para que nadie me entenda(bueno para non chegar nunca a ningun lado).Dar gracias a pequena isla por suministrarme momentos máxicos vividos nos dous ultimos veraos,por haber crecido aunque sexa un pouquiño e estar un pouco máis cerca do desexado,agora os retos do inverno as dubidas do frio, e dos cores do xerxei.maintenant je vais faire un vogaye de misterieuse, aller a le coeur de la europe pour ma rencontrer avec un amour ambigu,an personne special,un papillon que donné a la vie trop d´amour,je suis fou pour te voir.e aussi arriver lá et a le premier moment etre avec divine comedy.Ir a madrid a veros,recuperar la sonrisa y el caos que me persiguio el final de la ultima primavera dolorosa(nunca olvidaré povoa de varzim,perdoname).Me aptece, ir a vigo,es increible,bueno una mica, en casa de pato,leer,coger instrumento ir al gimnasio,vida tranquila a lo habia olvidado,cocinar to cook,para afrontar la aventura capitalicia.mmmmmm
I just wanna thank to many people that made my summer so fuckin special even once in my life, Ruf(¡¡¡),nick,anita,supermarga,adrian,luismi,rafita,Stina,charo y sus niñas,mary,tubito(si vale),susana,quique(dios),vale a carlos,a segui,(eston son como mis semijefecillos),sandra,enrika,dinita,los medicos,los dj´s,los tenderos,los amigos guardia civiles,david betacar,and a lot of people that i forget any way,without them my summer never had be the same thank you with my heart in my hand.

it was a extrordinary summer(sorry for the stress that you have passed me in fornells,and the case not to drive,im poor and rich,anyway i would like to see you soon and again,you were so fuckin important those months lil´prinsesesse)
http://www.youtube.com/watch?v=mZFFymoHNdM
mi primera cancion del otoño.

2 comentários:

ruf disse...

A lo hecho, pecho:
Al mal tiempo, buena cara;
Al toro, por los cuernos;
Sigue así, vas por buen camino...
Saludos

LUIS SOUTO disse...

flordeventolera1sabria2k3nos4topariamos5en6otra6dimension